26 Temmuz 2010 Pazartesi

Günler Geçiyor...

17 Mayıs'ta işe geri döndüğümden beri gerçekten günler koşturmacayla geçiyor. Sabah kalkıp, kahvaltı edip, Derin'i hazırlayıp, anneme bırakıyor ve işe gidiyoruz. Akşam dönüşte Derin'i al, Derin'i yıka, Derin'i emzir, uyut, sonra yemek ye ve saat oluyor en erken 21:00...Zaten yorulmuş oluyoruz, kendimizi TV karşısında şöyle bir koltuklara bırakınca, kısa süre sonra uyuyakalıyoruz. Biraz uyku, biraz TV, derken Derin'in gece mamasını verip yatıyoruz. Ertesi gün yine aynı :) Tabii şanslıysam, Derin gece 1 kere kalktıysa sabah rahat uyanabiliyorum. Ama birkaç kez uyandıysa, sabah yataktan kalkmam çok zor oluyor. Böyle 2 ay geçmiş. Bloguma hiiç bakmamışım bile. Takı malzemelerimi kaldırdığım yerde duruyor. Geçende ortalık toplarken gördüm. Bir sürü malzemem var. Bir tane kardeşime yapmaya başladığım, yarım kalan bir kolye bile var. Otursam bir kaç saatte biter aslında. Bir tembelliktir gidiyor yani. Neyse, umarım yakın bir zamanda birkaç takı yaparım :)
Bloguma bir bakayım dedim. Blogger'a ne güzel şablonlar gelmiş öyle! Ayrıca tasarım kısmında istediğim gibi de şekillendirdim. Çok kolay bir şekilde blog şablonumu değiştirdim. Bir heves geldi, bakalım daha sık güncelleyebilirim umarım bundan sonra :)
Bundan sonra Derin'i büyütürken kullandığım, çok işe yarar olduğunu düşündüğüm şeyleri de bloga yazmaya karar verdim.

2 yorum:

  1. Bazen oluyor öyle aralar...
    Gece sık uyanmalar gerçekten insanı mahfediyor ama napsın çok sıcak, biz bile dayanamıyoruz. Yeni yazılarını bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  2. Evet bu aralar sıcaktan uyandığını düşünüyorum. Garibim çok etkileniyor. Bizim ev de bayağı bir sıcak. Gece bile 29'dan aşağı düşmüyor derece... Doğrusunu istersen yazı pek sevmem ben. Bahar gibi olsun hep havalar.:)

    YanıtlaSil