15 Mart 2012 Perşembe

Aktiviteler


Derin'le, Montessori e-mail grubundan, Pinterest 'te buldugum resimlerden öğrendiğim, evde basitçe yapılabilecek aktiviteleri yapmaya başladık nihayet :)) 
Pinterest’te bir çok güzel aktivite önerisi olacak resimler bulunabiliyor. 

Bu pipo temizleyicilerine bayıldım. Her şey yapılabiliyor. Fikir vermesi açısından Pinterest’te arama satırına “pipe cleaner” ya da “pipe cleaners” yazıp aradım. Çok sayıda çiçek çeşidi, gözlük yapılabiliyor. Dün ben pembesinden bir çöp adam yaptım. Sarısıyla da ona saç yaptım :) Çok eğlenceli gerçekten. 

Bu pipo temizleyicilere büyük delikli boncuklar da geçirilebilir. Pipo temizleyicinin rengindeki boncuğu bulup geçirebilir vs…


Bir süredir deli gibi tuvalet kağıdı rulosu topluyorum :) Evde, ofiste, annemlerin evinde biten ruloları biriktiriyorum. Bunlarla da birçok aktivite yapılabiliyor. Bir sürü hayvan figürü yapılabiliyor. Biz iki tanesini yanyana bantlayıp dürbün yaptık mesela. Yine Pinterest'te ve google’da “toilet paper roll” olarak aratıp sayısız aktivite örneği buldum.

Dün bu renk eşleme amaçlı aktivite resmini görüp hemen evde denemek istedim. Evdeki ponpon renklerine göre elişi kağıtlarını kesip rulolara yapıştırdım. Olmayan renkleri de elişi yerine keçelerden kestim. İçine atmak üzere ponponları ve pipo temizleyicilerini de hazırladım. Akşam için bayağı bir süre bunlarla oynadık :)