20 Eylül 2012 Perşembe

Bloga PDF eklemek

Az önceki yazıma PDF eklemek isteyip de bir türlü beceremiyordum. İşte bu sitede buldum ve ekleyebildim. İşte adımlar:

  • Google Drive hesabınıza giriş yapın.
  • Upload butonuna tıklayarak yazınıza eklemek istediğiniz PDF dosyasını seçin.
  • Upload butonuna tıklayarak dosyanızın yüklenmesini bekleyin.
  • Dosyanız yüklendikten sonra dosyanızı görüntüleyin ve Paylaş butonuna basın.
  • Bu noktada dosyanızın kimlere görüntüleyeceğini seçeceğiz.Paylaşma ayarlarından “herkes” i seçin.
Sıra geldi yüklediğimiz dosyanın paylaş kodlarını almaya.
  • Şimdi sol taraftaki File menüsünden Embed this file seçeneğini seçin.
  • Karşınıza ççıkan penceredeki kodları kopyalayın ve yazınızı yazarken görüntülemek istediğiniz kısma HTML modda yapıştırın.
İsterseniz dosyanızın görüntülenme ayarlarını düzenleyerek yükseklik ve genişlik ayarlarını değiştirebilirsiniz.
Evet yapmanız gereken bu kadar.Google drive kullanarak yazılarımızın içerisine PDF dosyalarını ekleyebildik.

Çok teşekkürler ehliblog  :)

6 yorum:

  1. ben denedim dediğiniz gibi ama upload diye bir yer yok yeni klasör ve dosya oluştur var onla yükleyeyim dedim sunucu hatası diyor

    YanıtlaSil
  2. ben denedim dediğiniz gibi ama upload diye bir yer yok yeni klasör ve dosya oluştur var onla yükleyeyim dedim sunucu hatası diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Drive'a girdiğinizde, yukarda "My Drive" var. Sağındaki oka tıklayınca "Upload files" görebilirsiniz.

      Sil
    2. Teşekkürker dün başardım çok anlaşılır olmuş :)

      Sil
  3. Merhaba,bu işlemi telefondan yapabiliyor muyuz acaba?

    YanıtlaSil