14 Şubat 2013 Perşembe

Şubat Ayı Ödevimiz

Geçen aydan beri öğretmenimiz Şirin Hanım, ayın başında bülten yolluyor ve çocuğumuzla birlikte bir aktivite yapıp okula getirmemizi istiyordu. Geçen ayki konu kardan adamdı, bu ayki ise:  "herhangi bir atık malzemeden bir oyuncak yapma"... Bu konuda internette çok fazla örnek var, içlerinden Derin'in de yapabileceği, hem güzel hem de kolay bir tanesini seçtim. 1.5 litrelik içecek şişesinden uçak :)

Çok kolay bir çalışma aslında :)) Kanatları ben kartondan kesip yapıştırdım. Pencereleri ise, Derin, eva denilen kendinden yapışkanlı sünger-köpükümsü bir malzemeden kesip yapıştırdı. Çok kısa sürede güzel bir uçağımız oldu :)) Bunu her boyut ve renkte şişeyle yapmak mümkün :)) Pervane de takılabilir ama eski tip uçaklarda pervane göründüğü için ben pek düşünmedim :))

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş haftaya Ataberk'e ben de taşıtlarla ilgili çalışmalar yaptırmak istiyordum çalışmanızı görmem iyi oldu ve eva sünger nasıl aklıma gelmedi kızdım kendime :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz Ceyda :) Eva çocukların çok kolay kullanabileceği bir malzeme gerçekten. Yapışkanlı olması da avantaj. Sıvı yapıştırıcı kullanmasını istemiyorum ben. Mum tipinde olanlarla yapıştırırken de oyuna dönüştürüp her yeri yapıştırıcı yapıyor :)) Bu evayı çok sevdim :)

    YanıtlaSil