26 Nisan 2014 Cumartesi

27 Nisan 2014 Çocuklarla Fide ve Tohum Ekimi

Her ilkbahar başlangıcında yeni çiçekler alayım, saksıları değiştireyim, çiçeklerimi düzenleyeyim hevesi geliyor:) Bu sene, Derin'e bir karanfil aldım. Bir de ona minik, bana büyük sulama kabı :)
Kendi çiçeğini kendisi sulayacak. Sorumluluk onda.
Derken, aşağıda ayrıntıları yazan etkinliği gördüm ve hemen katılmamız gerek, dedim.
Derin'e pembe bir saksı aldım. Bir de çok istediği pembe rüzgar gülü:) Tohum veya fide dikiminden sonra eve gelince rüzgar gülümüzü de saksımıza takacağız.
Etkinliği gerçekleştirenler arasında Kitap Okuyan Çocuklar da var.Bu proje kapsamında Mart ayında Selamiçeşme Özgürlük Parkı'nda Kadıköy Belediyesi katkılarıyla Kadıköy İnteraktif Çocuk Kütüphanesi kuruldu. Etkinlik burada olacak. Ben de Derin'le birlikte gitmek istiyordum. Nihayet görebileceğiz :)


2 yorum: