26 Ocak 2015 Pazartesi

Veli Katılımı Dersi

19.01.2015 Pazartesi günü, okulda veli katılımı dersi yaptık. Bizim okulda çocuğun hem annesi hem babası ayrı ayrı günlerde ders yapıyor. Dönemin başında çoğunlukla anneler arka arkaya veli katılımı dersi yaptılar. İşlerimin yoğunluğundan izin alabildiğim ilk fırsatı değerlendirdim ve önceden düşünüp malzemeleri hazırladığım kelebek aktivitesini yaptık. Hem çocuklar hem ben, birlikte çok eğlendik. Öğretmenimiz de aktiviteden epey memnun kaldı :) Hem de bir süredir biriktirdiğimiz yumurta kartonları değerlenmiş oldu...

Aktiviteyi burada buldum.

Şablonu da buradan daha iyi edinebilirsiniz.

Şablonu hepsine birer tane olacak şekilde baskı alıp renkli kartonlara yapıştırdım. Zamanım çok fazla olmayacağı için, evde hepsini kesip hazırladım. Her birine birer tane üçlü yumurta kartonu hazırladım. İki minik anten olacak şekilde şönil ve ikişer göz de hazırlayıp, hız kazanmak açısından evdeki silikon tabancalarımı da yanıma alıp okula gittim.



Çocuklar önce kelebeğin rengarenk kanatlarını oluşturacak olan şablonlarını ve gövdeyi oluşturacak olan yumurta kartonlarını boyadılar. 


 Boyasını bitirene antenlerini verdim. Önceden kafa kısmına 1 delik açmıştım. İki anteni bir delikten geçirdiler.

Bunu da bitirenler silikon sırasına girdi. Öğretmenler ve ben bu konuda yardımcı olduk. Yumurta kartonlarını kanatları oluşturacak olan kartona silikonla yapıştırdık. Ayrıca gözleri de yapıştırdık. 


Sonuçlar aşağıda :)



Çocuklarımızın hepsi çok tatlı. Bahtları da açık olsun inşallah...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder