11 Ekim 2011 Salı

Dragon Fest 2011



17-18 Eylül 2011'de Haliç'te Dragon Fest kapsamında kürek yarışları yapıldı. Firma olarak biz de katıldık. 16 kişi 2şerli 8 sıra olarak kürek çekiyor. Bir tane de davulcu en başta kürekçilere dönük oturuyor. Davulcu aynı zamanda özel bir kostüm giyiyor. Biz de işlerin yoğunluğundan bir süre kostüm işini düşünmedik. İnternetten bir siteden herhangi bir kostüm alalım dedik. Sonra yarışa bir hafta kala "Biz mimarlık ofisiyiz. Logomuz da baykuş. Hadi bir baykuş kostümü yapalım" dedik. :) İnternetten bir resim buldum. Onun verdiği ilhamla başladık işe. Arkadaşım çalıştığımız perdeciden kumaşları rica etti. Orhan Bey sağolsun, bize kartela gönderdi, renkleri seçtik. AutoCAD'de tüyleri oluşturacak kumaş parçalarının kalıbını çizdim, bastık. Orhan Bey kalıbı çıkarıp lazerli makasla bütün parçaları kesip bize gönderdi. Davulcumuz, penye düz bir elbise aldı. Onu giydi. Üzerinde bütün kumaş parçalarını kısa sürede silikon tabancasıyla yapıştırdık. Kostümü hazırladık. Ve kostüm yarışmasında "En Yaratıcı Kostüm" ödülünü aldık :) Bize de bu yakışır zaten :))) Kürek yarışını sormayın. Sonlardayız...:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder