5 Eylül 2011 Pazartesi

Derin Büyüyor-2 Yaşa Az Kala


Elişiyle ilgili birşeyler yapmadığım zaman bloga yazı da yazmıyorum.  Ama yine çok uzun bir ara verdiğimi gördüm ve artık yeter dedimJ Hem son yazım da Derin’le ilgili hatırlamak istemediğim bir anı yazısıydı. Her blogu açışımda bunu görmek istemiyorum artık dedim.
Bu uzun arada yine işler yoğundu. Sonra tatile gittik, geldik. Sonra üye olduğum Montessori e-mail grubuna gelen bir e-mail sayesinde, Derin’e aradığım oyun grubunun atölyesi ve sahibi Aslı Tokatlı’yla tanışma fırsatı buldum.  Ve 10 Eylül’de bir terslik olmazsa oyun grubumuza başlıyoruz J
Şimdiden heyecanlanıyorum. Tamam, beş tam gün anaokuluna başlamıyor sonuçta. Cumartesileri bir saatliğine –belki sonra süremiz artar- bir oyun grubuna başlıyor. Ama ben çok hevesliyim J Ona da söylüyorum.  Oyun grubuna başlıyoruz, öğretmeninin adı Aslı diye anlatıyorum J
Evde bazı aktiviteler yapmaya başladık. Boya yapıyoruz. Karalama şeklinde ama olsun J
Günden güne büyüdüğünü görmek gerçekten çok mutlu ediyor.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder